2016-02-26

Adó 1% - Hortobágyi Madárpark

FeHoVa 2016.  Hortobágyi Madárpark - Madárkórház Alapítvány. Ez már nem az első találkozásom velük, s nem is a második.

Évekkel ezelőtt a Hortobágyon kirándultunk, amikor megláttuk, hogy van egy madárpark, s kíváncsian besétáltunk. Igen érdekes volt számomra, mert olyan dolgokat láthattam, amiket addig még nem, például hogy operálnak egy madarat, hogyan nevelkednek a fiókaként magukra maradt kis csipaszok, milyen az, amikor a madarak sínbe, kötésbe tett törött, sérült végtagokkal gyógyulgatnak.

Azóta is mikor arra jártam, ha tehettem, bekukkantottam, és megnéztem a madarakat, ezen kívül ha valaki adóbevallása elkészítésekor nem tudta hova adni az adó 1%-át, javasoltam neki, hogy ha nem bízik az emberekben, adja a madárkórház lakóinak, s az őket gyógyító, segítő, lelkes csapatnak.


Itt tudsz képeket nézni, olvasni a madárkórházról:

http://madarpark.hu/

Segíts, hogy segíthessenek!

Marcsika



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése