2016-10-17

NFH állásfoglalás

Emlékszel még egy jó hónappal ezelőtti írásomra Most akkor tényleg átvágtak? címmel? Akkor írtam levelet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak. Úgy gondoltam, nem hagyom ezt annyiban, mert biztos vagyok benne, hogy nem vagyok egyedül, aki járt már így, és oly könnyedén elküldik a francba, ha szóvá teszi, hogy nem pont úgy jártak el vele szemben, ahogy kellett volna, és talán én erőt és bátorságot adhatok majd Neked, hogy igenis állj ki az igazad mellett. Ma megérkezett a válasz levelemre.




Gondoltam elküldöm a cégnek akitől vásároltam, megvárom mit válaszolnak, s válaszukat követően döntöm majd el, hogyan tovább.

Ha Neked is van/volt/lesz hasonló problémád, ne hagyd magad. Segítek,ha tudok.

Á, és akkor egy kérés. Megkért egy ismerősöm délután, hogy ha már ilyen jól írogatok leveleket, akkor segítenék-e neki is megfogalmazni egyet aszfaltozás ügyben,mert itt Szolnokon a McDonald's nál a Bihari utcában szörnyűek az útviszonyok, s hátha a sok felújítás során jutna még erre az utcára is. Tud valaki ebben segíteni? Ezer köszönet, ha igen.

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése