2016-10-25

Pakkot kaptam


Egy extra szorgalmas hetet követő szuper hétvége után, egy jó kis dolgozósan induló és az egyik legkedvencebb szolnoki éttermemben (nem szoktam helyi éttermekről írni, de erősen érik bennem a gondolat, hogy mégis megteszem, mert nem tudok másra gondolni, csak a tegnapi vacsorámra) befejeződő hétfő után nagyon jól indult indult a kedd. Pakkot kaptam, pedig nem is vártam. Mikor megnéztem, mosolyogtam egy jót, s gondoltam rendben, akkor folytassuk tovább amit elkezdtem, mert a csomag átvétele alatt kaptam egy mailt is, melyben ez állt:

Tisztelet Bodor Mária!
  
Köszönjük a visszajelzését xxxxx promócióval kapcsolatosan.  Kiemelt hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleink pontos tájékoztatást kapjanak akciónkról, sajnáljuk hogy honlapunkon szereplő információkat Ön félrevezetőnek tekinti.

Társaságunk ismételten felülvizsgálta kérését és méltányosságból úgy döntöttünk, hogy az exkluzív kiegészítőket díjmentesen megküldjük Önnek.  

 És akkor a blabla után nézzük eddig mi is történt:

Egy nyári akcióban (még mindig nem nevezném meg a céget, hogy honnan, mert még reménykedem abban, hogy helyreáll a kapcsolat köztem és köztük, amennyiben az általam várt eredménnyel zárul az ügy) vásároltam kétszer is, s vártam a két csomagot két ajándékkal, hisz a szemeim azt látták, hogy ez fog történni, de nem. 

Itt elolvashatod, hogy is kezdődött.


Miután a levelezgetéssel nem sokra mentem a céggel, a sajnálomon kívül semmi egyéb nem telt tőlük, levelet írtam a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak, amire meg is kaptam a választ, miszerint az értékesítő kereskedelmi gyakorlata valóban felveti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat gyanúját. 


Elküldtem a kereskedő cégnek a levelet amit kaptam, akik ezt követően azt írták, hogy akkor továbbítják a jogi osztályra a levelem, s ezt követően érkezett ma a csomagszállító egy dobozzal, amiben megküldték az egy vásárláshoz járó ajándékot, s ezzel egy időben az elektronikus levelet a fentiek szerint. 

Több gondolat is megindult bennem.

1.) Szuper, nem hiába a kitartásom, hisz végül megkaptam az egyik csomagot a kettőből. Ez azért sokkal több, mint az eddigi semmi. Ha úgy érzed, hogy igazad van, s meg is győződsz erről, akkor ne hagyd annyiban. 

2.) Méltányosságból döntöttek úgy, hogy megküldik a kiegészítőket? Milyen méltányosságból? Na neeee. Kolléganőmnek megígértem, hogy ha megkapom a másik csomagot is, akkor megkapja, szóval már csak miatta is folytatom tovább, és maximális elégtételt veszek, mert úgy szeretném megajándékozni a kolléganőmet.

3.) Hülyének néznek? Ha beigazolódik, hogy tényleg tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytattak, akkor nem hiszem, hogy egy táska, egy neszeszer és egy csini palack lesz a bünti.

Nem értem. Egy jól menő cég, szuper termékekkel amikért meg is kérik az árakat, egy vásárló aki már jó ideje minden hónapban hűségesen vásárol, és ennyi? Tényleg ennyi? Már bocsánat, de ez a szarrágás megy? Áááááá.

Érted ugye, hogy igazából maga ez a hozzáállás az ami bosszant, hogy még a végén legyek már hálás, mert felülvizsgálták ..... és most kegyesek hozzám...... Ha elszúrták, akkor vállalják. Elbírnák, de valamiért nem akarják. Érzem, hogy még lesz egy utolsó kör ebben a témában, s akkor megírom Nektek melyik ez a cég, s hogy most akkor érdemes-e vásárolni tőlük, mert tényleg érdekled őket, vagy csak addig vagy kedves, amíg hasznot látnak belőled, aztán menj ahova akarsz.

A lényeg, hogy ne add fel. Soha. Semmit. Kitartás. Rendben?

Bodor Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése